T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI Gaziantep İl Sağlık Müdürlüğü

T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI Gaziantep İl Sağlık Müdürlüğü

Facebook Twitter Google Plus Linkedin

E-imza

Güncelleme Tarihi: 23/10/2019

E-IMZA KART BLOKESİ - KİLİT ÇÖZME İŞLEMLERİ İÇİN TIKLAYINIZ

Elektronik İmza Yeni Başvuru ve Mevcut Sertifikayı Yenileme Başvurusunda Yapılması Gerekenler

 

*** SADECE KART OKUYUCU (DIŞ CİHAZ-FLASH) ARIZALARINDA DİREKT SİPARİŞ VERMEK İÇİN ALTTAKİ LİNKE TIKLAYINIZ.

https://ebasvuru.kamusm.gov.tr/kartokuyucu

 

*** BİLGİ İŞLEM BİRİMİ TARAFINDAN KAYIP/ÇALINTI ŞEKLİNDE İŞLEM YAPILAN VEYA ÜSTTEKİ LİNKTEN SADECE DIŞ CİHAZ SİPARİŞİ VEREN EİMZA SAHİPLERİ İÇİN BORÇ SORGULAMA VE ÖDEME EKRANI İÇİN ALTTAKİ LİNKE TIKLAYINIZ

https://sanalpos.kamusm.gov.tr/index.xhtml


Elektronik İmzanızın kullanım süresi bitmek üzere veya bittiyse, Elektronik İmzanızın yenilenme işlemi yapılmalıdır. Bu aşamada başvuru şekli "
Yenileme" olarak seçilmelidir.

Yenileme Başvurusunun nasıl yapıldığına dair bilgi için aşağıdaki "Nasıl Yapılır" linkinden "Elektronik İmzamın Süresi Bitmek Üzere, Ne Yapmalıyım?" konusuna bakabilirsiniz.


Nasıl Yapılır:
 https://www.saglik.gov.tr/EBYS/belge/1-16236/elektronik-imza.html

Yeni başvuru veya Yenileme yapmak için Link: https://portal.kamusm.gov.tr/bp/ws.go


1- Elektronik İmza Kullanarak; ( Tarayıcı olarak İnternet Explorer veya Mozilla Firefox kullanınız, Google Chrome kullanmayınız.)

Yenileme İşlemini Kendi Elektronik İmzalarını kullanarak gerçekleştirecek Hekimlerimiz, herhangi bir Başvuru Formu göndermelerine gerek yoktur. Sadece Elektronik İmza ücretini ödediğini gösterir Banka Dekontunu gaziantep.bilgiislem@saglik.gov.tr eposta adresine gönderebilir (Sadece Aile Hekimleri veya Kayıp-Çalıntı-Donanım Arızası gibi kullanamama durumlarında geçerli) veya TSM/İlçe Sağlık Müdürlüğü aracılığıyla veya kendileri  Gaziantep İl Sağlık Müdürlüğü - İstatistik ve Bilgi İşlem Birimi’ne ulaştırmaları gerekmektedir.

 

*** AİLE HEKİMLERİNİN BU SEÇENEK İLE YENİLEME İŞLEMİ YAPTIKTAN SONRA 4. MADDEDE BELİRTİLEN HESAP NUMARALARINA İLGİLİ ÜCRETİ ÖDEDİĞİNİ GÖSTEREN DEKONTU; 
Gaziantep İl Sağlık Müdürlüğü - İstatistik ve Bilgi İşlem Birimi’ne ulaştırmaları gerekmektedir.


YENİLEME İŞLEMİNİ YAPAN ANCAK BELİRTİLEN BİRİME DEKONTU GÖNDERMEYEN AİLE HEKİMLERİNİN SERTİFİKALARI İPTAL EDİLECEKTİR.


2- Elektronik İmza Kullanmadan; 

Yenileme İşlemini Elektronik İmza kullanmadan gerçekleştirecek Hekimlerimiz, Başvuru Formlarının çıktılarını mavi kalemle atılmış ıslak imzalı bir şekilde ve Elektronik İmza ücretini ödediğini gösterir Banka Dekontu (Sadece Aile Hekimleri veya Kayıp-Çalıntı-Donanım Arızası gibi kullanamama durumlarında geçerli) ile birlikte TSM/İlçe Sağlık Müdürlüğü aracılığıyla ya da kendileri  Gaziantep İl Sağlık Müdürlüğü - İstatistik ve Bilgi İşlem Birimi’ne ulaştırmaları gerekmektedir.

 

3- Kayıp/Çalıntı/Donanım Arızası vb Durumlarda; 

Öncelikle 444 5576 Nolu KamuSM Müşteri Hizmetleri Hattını arayarak mevcut sertifikanızı mutlaka iptal ettiriniz. Ardından Gaziantep İl Sağlık Müdürlüğü - İstatistik ve Bilgi İşlem Birimi'ne gelerek tekrar başvuru işlemlerinizi başlatınız. Ödeme işlemi bu maddede tüm hekimler için geçerli olup, Sağlık Müdürlüğünce işlemler başlatılmadan kesinlikle ödeme yapmayınız.

Kayıp/Çalıntı/Donanım arızası gibi durumlarda ödemeler Sağlık Müdürlüğü Banka Hesabına değil ilgili ücret KamuSM hesabına, başvuru işlemlerinden sonra tarafınıza borç çıkartılarak gerçekleştirilecektir. ilgili Link https://sanalpos.kamusm.gov.tr/index.xhtml

Bu maddede yapılacak işlemler için Hekimin mutlaka "@saglik.gov.tr" uzantılı Email adresi olması zorunludur. İşlemlerinizin aksamaması için, eğer mail adresiniz yoksa buradan yeni bir mail temin ediniz, eğer şifresini bilmiyorsanız buradan şifre sıfırlama işlemini gerçekleştiriniz.


          Ödeme Bilgileri: (3 Yıllık Nitelikli Elektronik Sertifika fiyatı için)

          Ücret Bilgisi için tıklayınız. (3 yıllık nitelikli elektronik sertifikanın fiyatı + ihtiyaç durumunda kart okuyucu fiyatı)
 


4- Banka Bilgisi:

Elektronik İmza Ücreti için Banka Bilgisi (Sadece Aile Hekimleri İçin Yeni Başvuru/Sertifika Yenileme)

ALICI ADI: GAZİANTEP İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

BANKA ADI-ŞUBESİ: HALK BANKASI GAZİMUHTARPAŞA ŞUBESİ

IBAN NO: TR58 0001 2001 4280 0005 1000 32

AÇIKLAMA: AD-SOYAD-TC- NES 3 YILLIK BAŞVURUSU
 

*** Önemli: Banka Dekontunun Açıklama Kısmında Mutlaka "AD-SOYAD-TC-NES 3 YILLIK BAŞVURUSU" yazılması gerekmektedir. Bu Şekilde Yazılmayan ödemeler dikkate alınmayacaktır.


*** Islak imzalı Başvurduysanız (Aile Hekimleri için ödeme dekontuyla birlikte) Başvuru formlarınızı imzalı olarak İstatistik ve Bilgi İşlem Birimine gönderiniz. (Kayaönü Mah. 42035. Sk. A Blok 2. Kat - Şehitkamil / GAZİANTEP)


*** E-İmzalı Başvuru yaptıysanız gaziantep.bilgiislem@saglik.gov.tr mail adresine ödeme dekontunu (Aile Hekimleri İçin) gönderdikten sonra telefonla mutlaka bilgi veriniz.


*** ÖNEMLİ NOT: Süresi 1 aydan fazla kalan e-imzalar yenileme işlemi yapıldıktan sonra, TUBİTAK (KamuSM) tarafından e-imza sertifika bitimine 1 (bir) ay kaldığında gönderilmektedir. 1 aydan az kalan yenilemelerde ise başvuru formları (online ya da ıslak imzalı) TUBİTAK'a ultaştıktan sonra üretilip belirtilen adrese gönderilmektedir.

Tarafımızca onayı verilen yenileme ve yeni başvuru işlemleri sonrası e-imza kargo takip sürecini 444 55 76 nolu KamuSM müşteri hizmetlerinden öğrenebilirsiniz.

 


Bilgi İçin Telefon No;  0342 220 9614 Dahili: 1166